piątek, 13 grudnia 2013

Święta Święta

 Święta zapasem.
Czas przygotowań się zaczyna. W tym roku Wigilia u mnie. Chyba każdy wie co to znaczy. Niby tylko 6 osób, ale gruntowne porządki i masa jedzenia być musi. U mnie obowiązkowe są tez zawsze kłótnie, awantury i ciche dni.

Listy do Hiszpanii i Polski i kartka też w Polskę...

 W końcu uporałam się z kartkami świątecznymi. Nie chce myśleć ile wydałam w przeciągu tego tygodnia na poczcie.

Do Anity z Chorwacji i kartka z życzeniami do Eriny z Japonii...

 Wyniki matur już są tak samo jak oceny semestralne. Klasa maturalna to nie przelewki ale dalej nie czuję tego.


Dostałam kartkę świąteczną od O. w zasadzie to od całej jej rodzinki.  Jedyni o których wiem z mojego otoczenia, że wysyłają nadal tradycyjne kartki bożonarodzeniowe. Zdjęcie nie odzwierciedla jej uroku. Ale na prawdę jest śliczna.


No i na koniec trzy ostatnie kartki, do osób na których mi bardzo zależy. Czekają jeszcze na wysłanie. Mam nadzieję, że dotrą do adresatów najlepiej przed świętami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz