niedziela, 29 czerwca 2014

Koniec ze strachem

ZDAŁAM maturę!!!
Tyle nerwów i tyle strachu, a wyszło nadzwyczaj dobrze. 
Mam nadzieję, że przyjmą mnie gdzieś na studia :)
politechnika gdanska...
inżynieria środowiska czy geodezja i kartografia?
Nie wiem co dalej, no może po za tym, że zaraz lecę do roboty :) życie robocika na baterie duracell ciąg dalszy :) Biegam Pracuję, doba ma stanowczo za duzo godzin, ale jak padam do łóżka to jestem szczęśliwa że coś robię a nie tylko opierdalam sie jak darmozjad od okna do okna :)
Spałam dzisiaj do 9.30 istne szaleństwo :)
i jeszcze na telefonie czekał na mnie esemes od P. cóż chciec więcej od rana :)
może drugiego 36,6 obok ale na to jeszcze będzie czas.

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xap1/927093_680392438674995_335903193_n.jpg

Zdjęcie P. z jego instagrama :)
Tak sąsiedzi mieli ładny ubaw z nas :)
Świetny facet mi się trafił, nie podlega to dyskusji. Męskie ramię wsparcia poszło ze mną po wyniki matur, nie wiedząc co go czeka.
Czemu przy P. czas tak szybko biegnie?
Niech wakacje zaczną się  tak jak powinny.


Zdjęcie robione nad jeziorem, gdyby ktoś nie zauważył :P
Profesjonalny statyw - dwa czteropaki browca :)
No to biegnę do pracy :)

1 komentarz: