piątek, 26 września 2014

Wakacje to jednak cudowny czas

Podobno to było najdłuższe wakacje w moim życiu, ale NIE, nie uważam tak. Minęły tak szybko.
Postanowiłam zrobić post, żeby przeanalizować? (nie wiem czy to dobre słowo) podsumować? jeszcze raz je wspomnieć? całe 4 miesiące wolnego

26 maja skończyłam definitywnie rozdział z napisem "MATURA" i początek tegorocznych wakacji to dla mnie właśnie ta data.

Jako że wakacje to czas muzyki, letnich przebojów, to miejsce zdjęć zajmą piosenki :)

PRACA
Dostałam pierwszą w życiu pracę, nie ma się czym chwalić bo to tylko sklep, ale kilka groszy wpadło. Zawsze to nowe doświadczenie. A nie narobiłam się za bardzo :)



PRZEMEK
Spędziliśmy praktycznie te wakacje razem. Nie było dnia żebyśmy się nie widzieli. Specjalnie na te 2 miesiące przeprowadził się do Tczewa. Dużo to dla mnie znaczy. DZIĘKUJĘ! 


STEGNA
Trzy najbardziej deszczowe dni w czerwcu :)
ale pierwszy nasz wspólny wyjazd i to nad morze
Nie ważne że padało, wiało i było zimno jak cholera :) było wspaniale, tak bardzo było mi żal gdy wracaliśmy do domu


T.LOVE
Dziękuję P. że zabrałeś mnie na ten koncert. Kiedyś marzyłam o ich koncercie. Klasyka polskich zespołów. I do tego pierwszy koncert z moją drugą połówką.

ZAKOPANE
Nie jest to moja ulubiona część wakacji. Ale wczłapałam się na Czerwone Wierchy :) i przypadkowo byłam na koncercie Mroza.


WŁADYSŁAWOWO
Kolejne dni nad morzem padało, ale przecież to było wiadome, że pogoda nie dopisze. :) Ale i tak przecież byliśmy RAZEM i to jeszcze NAD MORZEM.


STARE JABŁONKI
Siatkówka Siatkówka Siatkówka
W końcu udało mi się pojechać na siatkówkę plażową, Udało mi się poznać zagorzałą fankę Brazylijczyków, tańczyć Maleję, odliczać w rytm "nasz-kur-czak" i straszył Łotyszy :)
PS. nadal gdy słyszę Suwałki to przypomina mi się ten brazylijski Dzizys z teledysku :)


MISTRZOSTWA ŚWIATA W SIATKÓWCE
Fizycznie byłam tylko na Kanada-Chiny i Bułgaria-Rosja.
Przed telewizorem na parę meczy się załapałam, dzięki uprzejmości P. i A.
No i zwycięstwo była ogromnym prezentem dla mnie (potraktuje to jako prezent na moje urodziny). Nie potrafiłam zdania sklecić. Taka radość, taka niespodzianka taka euforia, takie wzruszenie.


1 komentarz: