piątek, 14 października 2016

Są takie dni...

Są takie dni kiedy wydaje mi się, że jestem w bajce. Tylko gdzieś z tył€ głowy kołacze się myśl, że zaraz się obudzę, a piękna bajka była tylko snem. Budzisz się rano ze wspomnieniem dnia wczorajszego, z muzyką jeszcze brzmiącą w uszach, nawet jeśli to nie był wieczór życia, to wieczorna rozrywka w mieście nastraja pozytywnie na kolejne dni. Ani Ty nie jesteś super tancerzem, a tym bardziej ja, ale uwielbiam kiedy Twoje ciało porusza się w ten sam rytm co moje.



Morze nie wyschło, ale jak tak dalej pójdzie to je zwieje. Zawsze lubiłam Bałtyk po za sezonem, ale dzisiaj przypomniał mi co to znaczy mieć zmarznięte dłonie do tego stopnia, że napisanie smsa jest niemożliwe. Spacer plażą to bardzo dobry pomysł, tylko jedno ALE ubierzcie się jakby na dworze było -10 stopni. Czapa, rękawiczki i kurtka z futrem na kapturze to nie przegięcie.



Jakiś czas temu zasmucona faktem 21 urodzin zrobiłam  listę rzeczy, które chcę zrobić jako dwudziestojednolatka. Póki jeszcze jestem piękna i młoda. W przeciągu 24 godzin udało mi się spełnić 3 podpunkty. Mi to za dużo powiedziane, spełniliśmy je MY. Zostałam zabrana dzisiaj na obiad do North Fisha. Jak to możliwe, że dzisiaj dopiero zawitałam tam pierwszy raz? Nie mam pojęcia. Jestem strasznie wybredna i w typowych sieciówkach fastfoodowych mam jedno danie które biorę zawsze. A tu nie wiedziałam na co się zdecydować, bo nic mnie nie odrzucało. Pierwszy raz nie wybierałam mniejszego zła...


Na deser STARBUCKS. Kawa z ciachem to jest to, co zawsze poprawia mi humor.
Mam nowy telefon to szaleję, biegam po Gdańsku i próbuję ograniczać wolność małym wirtualnym stworzonkom. Dzisiaj na jelitkowskiej plaży znalazłam podskakującego Magikarpia.



A to takie dwa Psajdaki :) Jeden mały żółty gruby, drugi trochę większy.
Są rzeczy do których mam słabość. Małe żółte tic-tacowate Minionki, żółciutkie Psyducki. Nie trzeba mieć idealnej klepsydrowatej figury żeby być uroczym. I tym mottem zakończę.




1 komentarz:

  1. W tym roku nad Bałtykiem byłam tylko w lutym, a nie mieszkam daleko od morza. ^^ Czasu brak niestety.
    Nie grałam jeszcze w Pokemony i pewnie nie zagram. xd

    OdpowiedzUsuń