środa, 20 czerwca 2012

wakacje, znów będa wakacje

Jutro DZIEŃ DESKOROLKI.
Zapowiada się ciekawie, no chyba, ze pogoda będzie taka jak dzisiaj. Już mam zajawe, ale za oknem brzydko pochmurno i ogólnie beznadziejnie.
W szkole zamuł. Lekcji już praktycznie nie ma.

Znów mam faze na wysyłanie listów i kartek pocztowych...

Wszyscy dzisiaj jarają się otwarciem galerii kociewskiej w moim mieście. Nawet nie chce myslec co tam sie dzieje, jakie tłumy. Jedyne co mnie cieszy w tej inwestycji to  empik. Wkońcu książki i płyty w zasięgu mojej ręki. Nie będe musiała jeździć do Gdańska po jakąś konkretną płyte. Kupowanie ciuchów w sieciówka nie kręci mnie. Zamiast biegac za promocjami wole poskejcic.

fakie pop-shovit sexchange...

Zaraz lece do miasta, do julilera po kolczyk do chrząstki. Może wkońcu kupie jakąś podkowe ze storzkami.

1 komentarz:

  1. empik najlepszy :D


    new post: lunchbox inspiration www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń