sobota, 16 czerwca 2012

w drodze po zwycięstwo...

Polska!!!!!!!!!!!!!!!
Pokażmy wszystkim, że jesteśmy najjjlepsi!!!!!!!!!

Wczoraj szkoła, święto ulicy było genialnie. Graliśmy w zabawy z lat dziecięcych. Byłam w szkoku, że skakanie przez linki/skakanke przyciągnie tyle osób w wieku od 6 lat do 60. Naprawde skakali wszyscy. Jedna pani koło 60 lat odłozyła siatki z zakupami i zaczęła z nami skakać, była moc. Potem wieczorna deska była zajawa, mimoże z tylko z chłopakami. Gra w s.k.a.t.e oczywiście musiałam przegrać, ale cuż... Na koniec mecze, ale byłam tak wykończona że padłam na Anglia - Szwecja. Czułam się niczym ci opiłkarze tak mnie nogi bolały. Dzisiaj tez zakupy, sprzatanie i deska. Jutro szkolenie z zonglerki, ciekawe co z tego wyjdzie.


Oglądałam w TV wywiad z K. Błaszczykowskim. Mimo, ze było to nagrywane 2 lata temu i tak zrobiło na mnie sporo wrażenie. Pokazał swoje oblicze, silnego człowieka który nie raz oberwał od życia porządnie po tyłku.
Lece kibicować. Niestety sama, bo matka z sis pewnie się zaraz wykruszą, a on e
Obstawiam wynik 3:1. Juz nie moge sie doczekać. Roznosi mnie energia...



Wygrac im sie uda, ucieszy się Smuda!!!
i my też...

1 komentarz:

  1. no niestety nie udalo nam sie,no ale trudno:)
    fajny blog,obserwuje

    OdpowiedzUsuń