czwartek, 14 czerwca 2012

ciągle pada...

Oglądam mecz Italia-Chorwacja, zdazyłam włączyc komputel a tu już gol dla Italijczyków. Jak tu się uczyć jak od 18 siedze przed telewizorem?

takie tam wakacyjne z ojcem :D

Za tydzień Dzień Deskorolki i brak jakiś konkretnych planów na ten dzień. Weekend mam juz cały zajęty pod warunkiem, że będzie normalna pogoda. Jutro święto ulicy (wolontariat) czyli napewno duzo śmiechu, bo mamy mieć zabawy z lat dziecinnych, sobota DSK może gdzieś po za Tczew, a w niedziele szkolenie z żonglerki :P


Zawartość mojej wczorajszej skrzynki pocztowej. Piesek jest z Niemiec, a te dwie pozostałe były w kopercie z Holandii. Pierwsze kartki, które przyszły do mnie w kopercie. Strasznie rozbudziły moją ciekawość. Zawsze czytam je wchodząc po schodach na 2 piętro, a wczoraj musiałam podjarana że dostałam kartki szukac czegoś czym mozna otworzyc koperte.


Lecze, kibicować i moze nawat poucze sie na sprawdzian z majzy i odpowiedź z niemca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz