niedziela, 10 lutego 2013

Lilli

Od paru dni w internecie można obejrzeć nowy teledysk zespołu Enej do piosenki "Lilli". Moim zdaniem jest to najlepsza piosenka z płyty Folkorabel.

Z okazji wczorajszego Światowego Dnia Pizzy, jako osoba zakochana po uszy w Słonecznej Italii musiałam zrobić ja sama. Stojąc w długiej kolejce w warzywniaku usłyszałam właśnie "Lilli". Nie wiedziałam ze puszczają ją w radio. Zaczęłam ją śpiewać i "gibać się" z nogi na nogę. kiedy miałam już kupować jedyne co byłam w stanie powiedzieć to: Ja namaluję dzień Twoją ręką Na Ziemi pojawi się cud...



I ♥ ENEJ

Nie wiem co jest ze mną nie tak, ale teledysk całkowicie mi nie leży. Może dlatego, że piosenkę znam już od ponad 2 miesięcy i uwielbiam ja słuchać z zamkniętymi oczami opierając się o zimne szkło drzwi mojej szafy.


Nie wiem dlaczego, ale teledysk Eneja kojarzy mi się z tą włoską piosenką.

U mnie FERIE, więc niby mam dużo czasu, ale każdy dzień ferii mam już zaplanowany. Zobaczymy jak to wyjdzie na razie zapowiada się interesująco.  :)

4 komentarze:

  1. Masz bardzo fajnego bloga ja już obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze tej piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt lubię zespół Enej, ale ta piosenka jest całkiem niezła ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń