wtorek, 5 lutego 2013

Sęp

W końcu w tej szkole dzieje się ciekawego. W ramach nagrody za pierwszy semest poslziśmy do kina na "Sępa". Kocham tą organizacje. Do kina poszliśmy w momencie gdy film juz sie rozpoczynał. Od razu po zakończenie musieliśmy biec z powrotem do szkoły.
Film to dla mnie inny świat do którego zabiera nas reżyser i próbuje pokazać nam coś ważnego.



Mam mieszane odczucia co do opowiedzianej historii. Muszę obejrzeć go jeszcze raz, ale tym razem w spokoju.



Obsada pasowała mi jak nigdy: do D. Olbrychskiego mam sentyment, a M. Żebrowski nurtuje mnie. Ostatnio slyszałam wywiad z nim. Wydal mi się pozytywnie nastawiony do zycia i kochający góry.



Oglądaliście ten film? Co uważacie na jego temat?

2 komentarze:

  1. Hm, nie oglądałam, a chyba chciałabym, lecz obecnie niekończąca się lista filmów do obejrzenia jest za długa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie ogladalem ale chcialbym.

    OdpowiedzUsuń