niedziela, 30 czerwca 2013

Tyle czekałam, aż w końcu nastało

WAKACJE WAKACJE WAKACJE WAKACJE WAKACJE WAKACJE WAKACJE WAKACJE
Mam dośc gtego tematu, cały fejs wczoraj był zaspamowany... Cieszę się niemiłosiernie na 2 miesiące bez mojaj klasy, nauki i szkoły.
Konkretnych planów nadal brak, ale postanowiłam zrobić listę rzeczy, które muszę zrobic w przeciągu tych kilku miesięcy no i stworzyłam dziennik gdzie zapisuję co robiłam danego dnia. jeżeli ma się za duzo wolnegoo czasu to zawsze się go marnuję. Postanowiłam świadomie przezyć wakacje.

 
Jak ma 2 dzień wakacji marzę o wyspaniu się i odpoczęciu.
Spotkałam wczoraj grupe Słowaków, którzy przyjechali na wymianę. Musze w wakacje ogarnąć angola w formie komunikatywnej. Chociaż z nimi to i tak dość normalnie było można sie porozumieć. Tylko czemu jestem tak skryta i boję się ludzi?
 
 
DZISIAJ WYMARZONY MECZ POLSKA-ARGENTYNA W ERGO ARENIE. 
Odliczam już minuty i trzymam kciuki za biało-czerwonych!!! 

1 komentarz: