sobota, 2 maja 2015

Spojrzenie przez obiektywy do telefonu

Dopadło i mnie, wszechobecny blogowy szał na obiektywy do telefonu z "Biedronki".


 Naczytałam się sporo internetowych opinii na ich temat. Wszystkie bardzo pozytywne.
Dzisiaj bez większych nadziei poszłam do najbliższej biedronki w moim mieście, z myslą że pewnie ich nie dostanę, ponieważ: wyszły z oferty, a ta biedronka jest mała i mają tylko niektóre artykuły z gazetki reklamowej w sprzedaży.



Ale jeden jedyny zestaw czekał na mnie w kablotce.
Nawet trafiła mi się bardzo miła obsługa, poprzymierzaliśmy je na telefony (i na każdy z 3 modeli pasowały).



W zestawie są 3 obiektywiki (fisheye, macro i wide) oraz klamra do zamontowania na telefonie.



Jestem zadowolona ze zdjęć jakie wychodzą ze współpracy telefonu i obiektywu.
Mój telefon (Motorola Moto G) może i najlepszych zdjęć nie robi, ale te obiektywy to coś czego mi na prawdę w niej brakowało.
Ile razy było tak, że chciałam zrobić zdjęcie macro i nie dałam rady, a fisheye był możliwy tylko wtedy gdy Przemek i jego Nexus byli ode mnie na odległość reki.



Na koniec mój futrzasty model w rybim oku.


1 komentarz: