środa, 30 grudnia 2015

Rok 2015

Styczeń

Sylwester z moim wybrankiem serca

Luty

Mecz Lotos-Skra na którym byłam dzięki mojemu kochanemu kierowcy, który dowiózł mnie całą i zdrową mimo śnieżycy, mrozu i mgły.
Niestety mecz nie był tak, emocjonujący jak chciałam. W głębi duszy liczyłam na zacięte 3:2. Pierwszy mecz na którym byłam i miałam mieszane uczucia. Zwycięstwo Skry TAK tego chciałam, ale Lotos też nie już wtedy przeciwnikiem. Żółto-czarne serce przestało być tylko Skry, Lotos wdarł się bez pytania.



Marzec

To był ciężki uczelniany czas
Dużo łez i wiele rozczarowań

Kwiecień

Puchar Polski w Ergo Arenie
Cztery najlepsze drużyny ligi


Maj

Matura Przemka,

Czerwiec

Wakacje życia: WŁADYSŁAWOWO


Lipiec

Praca, Randki, Praca, Randki
Cały miesiąc we Władysławowie RAZEM.


Sierpień

Koncert ENEJ'a
Marzenie po 6 latach się spełniło.
Było cudownie, warto było tyle czekać.


Wrzesień

Przeprowadzka: WITAJ SOPOT
21.09.2015r oficjalnie zostałam kierowcą



Październik

Turniej Czterech Trenerów w Elblągu
19.11.2015 już dwa lata jesteś częścią mojego życia


Listopad

Tu zostawię po prostu trzy kropki
...

Grudzień

Cudowny weekend i nasze 26-miesięcznica.
Święta przy wspólnym stole.


Ten rok to stanowczo prosta wznosząca.
Po każdej nocy przychodzi dzień, a łzy pomagają uwolnić negatywne emocje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz