sobota, 23 listopada 2013

szczęśliwa jednak rozdarta między dwa światy

Kochany P.
Za pewne trafisz tutaj prędzej niż później.
Nie wiem co powinnam napisać, ale proszę postaw się na czasami na moim miejscu, spróbuj spojrzec od czasu do czasu na świat z mojej perspektywy :)
Marudziłeś, że nie wspominam w moim internetowym świecie o Tobie, to po dzisiejszym dniu zasłużyć na porządną  wzmiankę :)
Dziękuję Ci bardzo za dzisiejszy dzień ♥
Znów wróciłam do książki "Delirium" tylko dlatego, że tak utożsamiam się z bohaterką, a Alex jest tak podobny w moich oczach do Cb.


Prowadziłeś istną rewolucję w moim życiu. Dzięki Tobie stoczyłam poważną bitwę między sercem a rozumiem i mam nadzieję, że wróciłam z niej na tarczy.
Wiem że doprowadzam Cię do szału, ale staram się :) tyle tylko mogę powiedzieć na swoje usprawiedliwienie Mój Ty Święty Mikołaju...
Każde słowo które chcesz usłyszeć ciężko przechodzi mi przez gardło, dobrze wiesz jaka jestem, nigdy tego nie ukrywałam przed światem że jestem oschła i raczej wredna.
Dziś zaczyna się kolejne odliczanie do następnej soboty, albo przynajmniej do wieczoru następnego dnia by popisać ze sobą tak po prostu, zamiast rozmowy w cztery oczy.
Jest mi tak ciężko, smutno, ale z drugiej strony jestem tak szczęśliwa. Po raz kolejny jestem jedna strona mnie kłóci się z drugą. Widocznie jestem skazana na odwieczną walkę "dobra" i "zła". :)



2 komentarze:

  1. ale fajne zdjęcia!:)) kiedyś też się bawiłam naświetlaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem coś na temat skrajnych uczuć ...
    A zdjęcie jest świetne :)

    Trzymaj się, pozdrawiam
    Inna

    OdpowiedzUsuń