niedziela, 9 marca 2014

W głowie mi siedzisz wciąż...

Znów koniec niedzieli ciągnie za sobą pięć z zasady nieciekawych dni. A ten tydzień zapowiada się ewidentnie ciężko.


Moja wczorajsza róża wzbudzała furorę wśród wszystkich meneli spod monopolowego. Swoją drogą ostatnio moje miasto pokazuje mi się tylko z tej gorszej strony.
Ale wczorajsze kwiatki robią zawieruchę na blogach i fotoblogach. To chyba dobrze, że potrafimy się cieszyć z każdego miłego upominku :)



.............

W głowie mi siedzisz wciąż
O Tobie myślę dzień i noc
Czy tego chce czy nie
To co się mogło stać
Już teraz nie połączy nas

Więc nigdy więcej nie tańcz ze mną
Ten taniec innej dziś daj
nigdy więcej nie tańcz ze mną, nie
już cię za dobrze znam

Serce za głupie jest
nie słucham już jego rad
oszukało mnie
znów musze przez to przejść
wiem dobrze że za swoje mam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz