wtorek, 4 września 2012

Deskorolkowy Baltic

Dzisiaj wstawiam pierwsza część balticowych zdjęć. Mam ich dośc duzo, lecz nie sa za dobrej jakości. Jednak moc i energia była ogromna. To było najlepsze zakończenie wakacji o jakim myślałam. Jednak pora wrócić do szkoły. Zaczynam już akceptować to, że znów wróciły szkolne ograniczenia.

 
Rob Smith... 
moja balticowa miłość  :D
 
Mam zamiar, albo nie inaczej. Obiecuję sobie, ze przyłoże się do gegry.
Musze wywołać zdjęcia z wakacji, żeby chociaż one przypominały mi o słonecznej pogodzie ciepłym morzu, spacerach przy zachodzi słońca i nowych znajomościach.

Helder Lima

Na jednym się dzisiaj zawiodłam.Miałam nadzieję, że atmosfera w klasie się poprawi. Niestety jest tak jak było. Każdy w swojej grupce obgadując innych. Widać lepiej nie będzie. Po wakacjach złapałam taki dystans do wszystkich z klasy.

Nolan Monroe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz