czwartek, 6 września 2012

w szkolnym rytmie

Chyba już sie wczułam w rytm szkolny.
Widok z nowej lokalizacji mojej szkółki gitarowej. Nie wiem czemu tak mi sie od spodobał, skoro widziałam go juz tyle razy. Jeśli ma sie dobry humor wszystko wygląda inaczej...
Mój dobry humor trzyma mnie chyba z powodu konkursu fotograficznodeskorolkowego który wczoraj wygrała moja koleżanka. Zdjęcie zrobiłam jej ja i zajęła 1 miejsce. Czuje sie jakby ktos doc enił poczęści moje starania z aparatem.


Znów poszłam dzisiaj na spacer po mieście. Znaczy szłam na gitare, ale wyszłam szybciej z domu, żeby po prostu pospacerować między ludźmi.
Dzisiaj niebo było dla mnie bardziej niebieskie, słonce bardziej radosne, a wszystko spowodowane dobrym humorem bez większego powodu.


Musze sie pochwalic kolejna kartka z Rosji. Strasznie mi sie podoba i uważam ze jest genialna. Napewno zaliczam ja do jednych z lepszych. Coraz częściej nachodzi mnie ochota na jakies twórcze zajęcia jak np. rysowanie bądź pisanie listów i kartek.

 
Nie chwaliłam się, bo uważałam, ze nie ma czym. Dzisiaj dzwonił do mnie facet żeby potwierdzic mój udział w sobotniej pokazowej lekcji chemii w centrum kopernik z Kamilem Stochem, bo wygrałam konkurs. Niestety żeby nie było za pieknie nie moge tam pojechać, bo moi rodzice się nie zgadzają. Warszawe chce zobaczyc juz od jakiś 3-4 lat, ale jakoś sie nie zlozyło. O centrum nauk kopernik marudze rodfzicom od chwili gdy uslyszalam o jego powstaniu. O moim podziwie dla skoczków narciarskich nawet juz nie wspominam. Pewnie gdyby były wakacje pojechałabym sama i co najwyżej pare razy bym się zgubiła, ale zawsze to jakaś przygoda. Teraz pozostało mi tylko czekac na druga taka szanse.  :D
Lecze poczytac jakieś geograficzne tematy. Wkońcu wziełam sie za rozszerzone przedmioty!!!
 
Miłej nauki i Dobranoc!!!
I radosnego dnia jutrzejszego!!!

5 komentarzy:

  1. o, dzięki za życzenia (; ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonaj ich,że warto, zeby Cię puścili albo niech jadą z Toba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To raczej tak nie działa. Oglądam blogi, podziwiam.. czytam gazety, oglądam różne zdjęcia,artykuły,interesuje się tym. Ale nie inspiruję. Owszem - to co modne, to co mi się podoba to zakupię i coś do tego dokładam, ale to interpretacja własna już :3

    OdpowiedzUsuń