poniedziałek, 31 grudnia 2012

podsumowanie 2012

Z okazji końca roku małe podsumowanie:

STYCZEŃ
sylwester spędzony u mnie z A. i M.


LUTY
Ferie zimowe w Szklarskiej Porębie no i występ Kabaretu Skeczów Męczących.



MARZEC


KWIECIEN
Wszystko kreciło sie już wkoło Wloch. Odliczanie dni do koloni i nadzieja, że będzie magicznie.

 

MAJ

CZERWIEC
Wycieczka klasowa do Władysławowa. Nie wspominam jej za dobrze, choć wtedy naprawde zgrałysmy sie z O. i S.


LIPIEC
Tu mogłabym się długo rozpisywać. Warsztaty filmowe a potem KOLONIA do Włoch. Najlepszy czas całego roku.


SIERPIEŃ
Niezapomniana wycieczka na skatepark do Bydgoszczy. Deskorolkowy romans całą parą, a potem wyjazd z rodzicami do Zakopanego.



WRZESIEŃ
1 wrzesien spędzony na Baltic Games-Festiwalu sportów extremalnych


PAŹDZIERNIK
Tu mialam najwiekszy problem ze zdjęciem i wspomnieniami. Szkoła Szkoła a weekendami DSK.


LISTOPAD
Połowinki i koncert EtnaKontrabande.


GRUDZIEŃ
Mecz Skry w Gdańsku, na który czekalam od dawna. Święta mineło spokojnie bez ekscesów. No i dzisiejsze otwarcie Skateparku w moim mieście. Szkoda tylko że deszcz nie pozwolił nam świętować tak jak mi się zawsze marzyło.


Właśnie sie dowiedziałam, że O. i M. wpadają do mnie na sylwka. Nie wiem o z tego wyniknie, bo rodzice zapraszają swoich znajomych to dużego pokoju a my mamy siedzieć w moim. Lece ogarnąc moją wille, bo na razie panuje tutaj chaos. :)

Szczęsliwego Nowego Roku! Albo w zasadzie to nie. Nie mogę sluchac już tego frazeologizmu.
Zyczę wam, abyście rok 2013 zapamietali na długo, żeby przyniósł wam same sukcesy i szczesliwe chwile. A trzynastka w dacie symbolizowała tylko i wyłącznie szczęście. Ja lubię 13 i uwazam że przynosi mi szczęscie.

UDANEGO SYLWESTRA!!!

1 komentarz:

  1. Super przegląd roku!
    O, i Szklarska Poręba, to już moje rodzime tereny :)

    OdpowiedzUsuń