poniedziałek, 3 grudnia 2012

Skra Skra Skra cz.2

W głowie nadal siedzi mi ten MECZ.  Jak się cieszę, że na niego pojechałam. Nabrałam tyle energii na życie. Podziwiam osoby żyjące z włąsnej pasji. Oglądanie sportu bez upomnień mojej mamy, ze mam byc cicho jest wprost nie do opisania. Lubię wyjazdy z Tatą. Jestem przykładem córeczki tatusia i dobrze mi z tym.
 
 
 
Uświadomiłam sobie, że strasznie żałuję iz jestem taką kateką w sporcie. Może jak bym sie do czegoś przylożyła, to może do czegos bym doszła, choćby do szkolnej drużyny. A nie tylko kolejna osoba w dzienniku, o której po skończeniu szkoły nikt nie będzie pamiętal.
 
 
 
 
Teraz już nie rozmawiam sama ze sobą. Po prostu rozmawiam z Michałem, który wisi na moich drzwiach. Teraz marzy mi się mecz naszej reprezentacji. Wtedy będzie jeszcze trudniej z biletami i cena będzie stanowczo wyższa.
 
 
 
 
Ach ta trzynastka. Na rozgrzewce stałam przy boisku i cykałam fotki, a tu nagle piłka od Winiara. Cała przyjemnośc po mojej stronie jak oberwałam. Dziewczyna obok mnie oberwała  z całej siły w twarz od Alexa.
 
 
 
Nabrałam motywacji. Muszę wziąć się za siebie. Koniec tego dobrego. Od wczoraj koniec z czekoladą i batonami oraz ćwiczenia. Na w-f bez obijania się no i codziennie 6 Weidera. Nie ma żadnych ustepów od tych zasad. Na szczęście nie dostałąm kalendarza adwentowego. Co z jednej strony mnie cieszy, ale z drugiej znaczy że jestem za stara na tradycyjne boże narodzenie.
 
 
Na koniec autograf Dante Boninfante. Nowy w zespole, lecz Włoch grający we włoskiej reprezentacji na igrzyskach w Londynie.
 

5 komentarzy:

  1. Strasznie Ci zazdroszczę, byłam pare razy na meczu siatkówki aczkolwiek nigdy to nie były takie przeżycia jak tu opisałaś bądź są na tych zdjęciach. Wszystkiego można się nauczyć, trzeba się tylko przyłożyć i mieć dużo chęci. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie z pasji to coś bardzo wspaniałego!


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te zdjecia w skoku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem wielką fanką siatkówki :)

    OdpowiedzUsuń