niedziela, 2 grudnia 2012

Skra Skra Skra cz.1

Jestem w pełni szczęśliwa po wczorajszym meczu. Planuję już z Tatą kolejny wyjazd, ale teraz to może na mecz kadry... Co PKP to PKP namarzłam się na dworcach, nagrzałam i namarzłam w pociągu. Było warto. Na stadionie byliśmy jednymi z pierwszych kibiców. Zdążyłam ogarnąć całą Ergo Areną i popodziwiać Bełchatowian na rozgrzewce.


Jestem całkowicie stronnicza. No pojechałam tak z myślą o wicemistrzu Polski. Większość zdjęć robiłaś właśnie im. Trybuny było podzielane, nie było widać, aby przeważali kibice z Gdańska. Obok mnie siedziały 3 dziewczyny które komentowały jedynie wygląd siatkarzy.

 
 
 
 
Trzeci sety skończył się 20-25, ale było dość duże zamieszanie i nie dałam rady zrobić zdjęcia na udokumentowanie.
To teraz pora na przedstawienie składu:
PGE SKRA BEŁCHATÓW:
2. M. Wlazły
4. D. Pliński
5. W. Kooistra
6. K. Kłos
8. K. Cupkovic
10. D. Bonifante
11. D. Wdowiak
12.P. Woicki
13. M. Winiarski
14. A. Atanasijevic
16. P. Zatorski
17. J. Maćkowiak
18. M. Bąkiewicz


LOTOS TREFL GDANSK:
1. B. Kaczparek
2. M. Hietanen
3. G. Łomacz
4. M. Kamiński
7. P. Rusek
8. M. Kaczmarek
10. B. Gawryszewski
11. P. Szczurek
12. W. Kaźmierczak
15. M. Mika
16. P. Mikołajczak
18. W. Żaliński


Na razie to tyle. Lece pomóc przy obiedzie, bo później jedziemy do babci na imieniny (Babcia Basia). Wydaje mi się, ze jest to najpopularniejsze imię obecnych babć. Potem czeka mnie jeszcze nauka, czyli najgorsza część weekendu...

3 komentarze:

  1. Ja jestem bardzo antysportowa, więc pewnie byłabym jedną z tych dziewczyn, które komentowły tylko wygląd zawodników. ; d Ale umiem się do tego przyznać! ; D
    Za to moja koleżanka - Lucyna uwielbia ten sport. Mogłabyś ja zabrać ze sobą. ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci zazdroszczę! nie przepadam za siatkówką, ale chętnie bym się wybrała. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na konkurs na moim blogu ;) http://torraperry.blogspot.com/2012/12/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń