poniedziałek, 23 września 2013

urodzinki juz za mną

Wczoraj miałam osiemnaste urodzinki. Jeszcze nigdy tyle osób nie dzwoniło i nie pisało do mnie z życzeniami.
Rodzinka wpada dopiero w przyszły weekend, a dziewczyny (no może i nie tylko dziewczyny) jakoś w późniejszym terminie. Uzgodni się jeszcze :)
Dzisiaj A. (tzw. fanka Skry Bełchatów) zrobiła mi ogromna niespodziankę i podarowała mi ten o to śliczny, genialny przepiękny i jakże Skrowy kubek :)


Niestety medal ma dwie strony i owa A. ma w piątek urodziny i też muszę jej coś wykombinować. Czasu jest bardzo bardzo mało.

BŁAGAM WAS O JAKIEŚ POMYSŁY, NIE MAM JUŻ CZASU ZAMAWIAĆ CZEGOŚ Z INTERNETU A CHCĘ ŻEBY TO BYŁO SENSOWNE I PRZYDATNE. :)

5 komentarzy:

  1. może jakaś płyta, książką ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam od przyjaciółek na 18 taki kubek z naszym zdjęciem wspólnym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) Myślę, że Twojej przyjaciółce spodoba się na pewno jakiś kosmetyk, perfumy (skoro to zakupy na szybko) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nagłówek z naszego Tczewskiego bulwaru ? wielbię tam chodzić na spacery ;))

    OdpowiedzUsuń